čtvrtek 25. února 2016

295. DD vzpomínky

Sestra mi volala, že se chystá malovat, tak ať se stavím a podívám se na věci které bude likvidovat.
Mezi věcmi je i maminčin milovaný šicí stroj. Nefunguje, původně jsem myslela, že ho nechám vyčistit a opravit, ale bylo by to zbytečné. Byl to maminčin první elektrický šicí stroj. Nepamatuji  kdy si ho koupila, ale je to hodně let, mám dojem že jsem ještě chodila na střední školu.  Byl velmi spolehlivý  a šila na něm do poslední chvíle, než onemocněla. 
Když jsem ho po dlouhé době viděla, vzpomněla jsem si na maminku. Každý den u něho seděla a šila. Bude to 13 let, co nás opustila.
Mezi věcmi k likvidaci měla Hanka i starý šlapací šicí stroj Bobina, Moje srdíčko zaplesalo, Laďa odšrouboval šicí stroj a podstavec bude ještě sloužit na chatě. Na chatě nám ještě bude sloužit i vyřazený, funkční robot a ruční šlehač.
Koupila jsem květák, tak mám vyřešeno pár obědů. Dnes jsem si uvařila květák po polsku. - recept

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda