pondělí 22. února 2016

292. DD jako na jaře

Dopoledne jsem šla na masáž. Pofukoval příjemný teplý vánek. Cestou domů svítilo příjemné sluníčko. Vůbec se mi nechtělo domů, tak jsem šla na chvilku na zahradu.
Na zahradě se vyhříval sousedky kocour.
Včera jsem z lednice vyndala dva plátky kotlety a začala hledat, co uvařím. V kuchařkách jsem inspiraci nenašla, tak jsem šáhla po sešitu s recepty.
Zlatokopecké kotlety jsem dělala poprvé a byly vynikající, trošku jsem to přehnala s čerstvým pepřem.   recept

10 komentářů:

  1. U nás zatím ještě nic...ještě jsou květinky schované :o( no tedy u Vás dnes ale byla dobrota :o) Měj se Alenko moc hezky..Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, dnes byl opravdu teplý skoro slunečný den. Na zahradě se klubou narcisy a dokonce i tulipány.

      Vymazat
  2. HEZKÝ SKORO JARNÍ DEN...kotlety vypadají dost jedle...Ila

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, už jsem si poslintala klávesnici a recept přečetla, už jen to udělat!

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, děkuji za recept a gratuluji k výročí svatby!
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Kocoura bych si taky podrbala! Jak já nějakého přítulného vidím, je můj! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda