pondělí 4. ledna 2016

263. DD dárky

Z dárků mám velkou radost.
Klárka mi namalovala do nového obýváku obraz. Moc se tam hodí, co říkáte?
Od Klárčina tatínka jsem dostala obraz Karolínky. Ten si pověsím na chatě.
Dalším dárkem byly boty. ty jsem už otestovala a jsou perfektní. Ta krásná teploučká deka je taky od Ježíška.
O detektivkách od mého oblíbeného autora jsem už psala.
Kočičí hrníček rozšířil moji sbírku.
Výborná francouzská vína.
Dostala jsem taky něco na vaření.
O tlakovém hrnci jsem už psala.

16 komentářů:

  1. Alenko, moc krásné dárky jsi dostala..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsi hodná a tak tě krásně odměnil ten Ježíšek.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní dárky a ten obraz by se hodil i do toho vašeho bydleníčka...pěkný obývák, krb je můj sen, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, asi by se hodil, ale na chatě už vím kde bude.
      Jsem moc ráda, že jsme před lety rozhodli pro krbová kamna. Jeho teplo je moc příjemné a ráda se dívám do plamenů.

      Vymazat
  4. Ali, Ty jsi musela být nejhodnější :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krássné dárky, musela jsi být opravdu moc hodná, a to ty jsi.

    OdpovědětVymazat
  6. Všetko krásne a hlavne praktické veci. Uži si ich v zdraví.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  7. Bezva dárky, to jsi musela mít radost!

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko krasne a prakticke darky jsi dostala.
    Karolinka šikovne děvčatko
    V Novem roce přeji hodně zdravi,štěsti a lasku.
    Vlasta z Krnova

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko, doufám, že už je to vše. I tak toho byla pěkná kupice. Je vidět, že si to zasloužíš, tak si to všechno užívej a raduj se!

    OdpovědětVymazat
  10. Ali, pěkné dárky, koukám, že máme oblíbeného stejného autora. Mám od něj snad vše a teď jsem četla i synka :-).
    krásný Nový rok. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuš, mám v knihovně 20 jeho knih. Od syna jsem už jednu taky četla.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda