čtvrtek 10. prosince 2015

246. DD malé radosti

S Laďou jsme se domluvili, že se sejdeme na zahrádce. Karolínka spinkala.
Laďa vyprázdnil a převrátil bečky. Vodu nalil ke stromům. Já jsem konečně otrhala fazole.
Cestou zpátky jsme se sešly s Klárkou a já si koupila košíky. Už jsem je obhlížela v úterý a jsem moc ráda, že jsem je koupila, protože dnes byl košík o 100 levnější. Neodolala jsem a koupila jsem si nové baňky.
Košíky jsou už na místě.
V jednom jsou čepice, ve druhém kšiltovky a ve třetím šály a rukavice.

Včera jsme u kamarádky pekly perníčky. Pečeme je spolu už asi víc jak 25 let. Kdysi je s námi pekli synové.

8 komentářů:

  1. Kosicky ti tam uplne zapadli. Pozerala som ten puf, s cim su plnene v obchode? Ja som mala raz ten indicky kozeny a tiez som ho napchala starymi handrami a bol tazky a tvrdy. A kupit taku tu loptu co je na cvicenie ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V obchodě jsou plněný polystyrénovými kuličkami. Vadí mi že musím puf pořád tvarovat a je těžký. Ten míč je dobrý nápad. Podívám se na to.

      Vymazat
  2. Košíky mám taky, perníčky se povedly...Já už mám napečeno, letos jen pět druhů..Hezký pátek Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilčo, teprve budu louskat ořechy, já peču vždycky až těsně před vánoci.

      Vymazat
  3. Taky se přidám k pečení, ale sama...dcera je daleko...v Olomouci....Perníky už mám, ale ty jdou nejvíc na odbyt....Košíky jsou moc pěkné, já si je chci udělat, nakoupeno na ně mám, ale nějak se mi nedostává času....Hezký den...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milko, taky jsem uvažovala, že bych si je udělala sama, ale nikdy jsem to nedělala a zatím jsem nenašla odvahu se do toho pustit.

      Vymazat
  4. Perníky voní i přes obrazovku :-)
    Pěkný den, Pavel

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda