čtvrtek 3. prosince 2015

242. DD odstěhováni

Včera jsem začala párat starý svetr, ze kterého upletu vánoční dárek - puf. Sandře se barva moc líbí.
Vypáranou vlnu jsem napařila, aby povolila a zase trošku načechrala.
doufám, že je rozdíl poznat.
Upletla jsem vzorek. Zítra musím jít koupit silnější jehlice, 10 jsou málo.
Dnes se Přema se Sandrou přestěhovali. Dnes už budou spát ve Štěchově. 
Přišli se rozloučit, Sandra nakládá velký zelený věnec. Bude zdobit vchodové dveře nového domu.
Přemek nasedl a odjíždějí. 
Padla na mě teskná nálada. Jaké budou letošní svátky? Byla jsem zvyklá, že mám oba syny kousek od domova.

2 komentáře:

  1. Alenko, a je to hodně daleko? Však oni určitě na svátky přijedou, ne? Ale jinak ti rozumím. A asi jsem pitomá, ale nevím, co je to puf. Sna se pak pochlubíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, není to tak daleko, je to asi 100 kilometrů. To určitě.
      Puf je pletená velká koule, která slouží na sezení a podobně. Až bude hotový, tak se určitě pochlubím.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda