pátek 11. září 2015

196. DD vycházky

V úterý a ve čtvrtek chodím na vycházky s Karolínkou. Tentokrát jsem to směřovala na Bludoveček, protože jsem potřebovala natrhat bezinky na čaj. ve čtvrtek jsem nakoukla do lesa, ale nic jsem nenašla, Houby rostou, ale ne u nás.
V úterý byla výborná viditelnost.
Na Praděd krásně svítilo sluníčko
Rozhledna byla jako na dlani


Bezinky ještě nejsou úplně zralé, musela jsem vybírat zralejší trsy. 
Pohled cestou zpět.
Co to je?
Švestka je mňam
co to je?
máma fotí
Shrnula jsem roční období naši chatičky. Můžete se podívat zde.
Uvařila jsem na zimu švestkový čaj.
Základem jsou bezinky, švestky, pomeranč, citron, cukr a koření.
Už jsou zralé černé jeřabiny, tak jsem uvařila čaj z černých jeřabin. recept

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda