úterý 4. srpna 2015

187. DD višně

V pondělí jsme jeli z chaty, protože jsem byla objednaná k očnímu. Vybrala jsem si nové brýle a jsem lehčí o 3 tisíce. Volala mi kamarádka Mirka, jestli nechci višně, že jich má tolik, až to láme větve. Tak jsme odpoledne jeli k ní na zahrádku. Laďa natrhal kýbl. Děsila jsem se, až je budu vypeckovávat. Zachránila mě sousedka Kristýna. Půjčila mi mašinku na vypeckování.
Fantazie, mašinka nemá chybu. Vypeckovala jsem celý kýbl a bavilo mě to. Kilo vypeckovaných jsem odnesla Hance.
Z kila jsem uvařila višňový čaj, v mrazničce jsem měla meruňky, tak jsem je přidala.
Z dalšího kila jsem uvařila marmeládu.

5 komentářů:

  1. Jen jsi zpět, už zase řádíš, co? Já mám taky vypeckovávač třešní nebo višní, ale zas ho moc nepotřebuji, Je to šikovná věc. A tobě vedro nevadí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že je to moc šikovná věc. Kupovat ho nebudu, kamarádka říkala, že ho vždy ráda půjčí.
      Horko mi strašně vadí, naštěstí se už ochladilo.

      Vymazat
  2. Jůůůů, Ali, to je parádní mašinka, ta by se mi taky hodila !!!! Višním zdar !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, ta mašinka fakt nemá chybu.
      Marmeláda i čaj se moc povedly.

      Vymazat
  3. Ty jsou opravdu nádherné! Já jsem si nedávno také jedny takové brýle pořizovala a to konkrétně z těchto stránek zde ... Nevím tedy, za kolik si je pořizovala ty, ale teda mě to vyšlo opravdu hodně a nevím, kdy si opět něco takového budu moci pořídit zase:( Měj se krásně! Péťa

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda