čtvrtek 23. července 2015

181. DD asfaltování pokračuje

Horka pokračují, tak vycházím ven jen když musím. V podvečer mě Laďa odvezl na zahrádku a sám jel hrát tenis. 
Už je příjemněji a dá se něco dělat. Sklidila jsem česnek, ten je pěkný a cibuli, která je jen o trošku větší než byla sazečka. No pokaždé se neurodí.
Ráda chodím po zahrádce a zobu co uzrálo.
Josta je výborná, sladká.
Rybízu je dost.
Pro Karolínku jsem natrhala maliny a kanadské borůvky.
Sklidila jsem brokolici, cuketu, kedlubny, ze záhonu konečně první salátovou okurku a dýni hokaido. Do zeleninové polévky trošku fazolek, hrášek, kadeřávek a celerovou nať.
Neodolala jsem a nafotila pár kytiček. 
Cýnie
juka
a samozřejmě levandule

V úterý dopoledne mi volal Laďa, že na chatě už včera asfaltovali a dnes pokračují a prosí, jestli bych jim neuvařila oběd. Co honem vymyslet? Je to jasný, bude bramborový guláš. 
Klárka byla tak hodná, že mě odvezla na chatu, budu vařit tam.
Zdá se, že jim chutnalo.
Obdivuji, jak v tom horku pracují s horkým asfaltem.

Odpoledne pro mě Klárka přijela. Slíbila jsem, že ve středu jim zase uvařím. Domluvila jsem se se sestrou, že za mnou přijede na chatu.
Ve středu dopoledne honem běžím na nákup. Koupila jsem uzené koleno a ocásek, k tomu udělám kedlubnocuketové zelí a brambory. Mladí se na zelí moc netvářili, dali si jen uzené s bramborem. Míla dorazila na chatu před obědem. Dnes je ještě větší horko, obdivuji jak to vydrží.
My jsme se s Mílou šli osvěžit do koupaliště. Večer dojel Laďa aby jim pomohl. Makali až do tmy. Laďa odjel a my s Mílou zasedli na terase.
Ráno uklízíme na cestě a kolem cesty.
Už je hotovo.
Je pod mrakem, koupaliště prázdné, výborně jsme si zaplavaly a vyzkoušely trampolínu.
Jdeme na vycházku směr Radomilov.



Po obědě, ještě společné kafíčko a Míla odjíždí na svém elektrokole.
Pro mě přijel Laďa.

6 komentářů:

  1. Supr reportáž! Početla jsem si a pokoukala:-))

    OdpovědětVymazat
  2. No vida, překvapila jsi mne svým zelím - cuketovo kedlubnové? Já mám ráda a vařím každé zvlášť a jak to chutná dohromady? Skvělá reportáž, díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježurko, tuto kombinaci zelí mám moc ráda. Nejdřív dám dusit kedlubnu, protože je tužší a potom přidám nastrouhanou cuketu.

      Vymazat
  3. Krásný výlet k vám na chatu Alenko :o), jste pracovití a už se vše nové pěkně rýsuje.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, toto léto se skoro vše točí kolem chaty. To víš chtěla bych aby ty nejdůležitější věci byly co nejdřív hotovy.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda