neděle 19. července 2015

179. DD narozeninový víkend

Na chatu mě veze Klárka už v pátek na poledne. Musím ohřát klobásy pro brigádníky. Sousední chatař Vašek začal asfaltovat příjezdovou cestu.
Laďa jede v sobotu ráno služebně na Slovensko, tak neplánoval cestu na chatu, ale okolnosti ho donutily.

Měla jsem  s kamarádkou Janou domluvenou oslavu jejích a mých narozenin. Jana upekla vepřové koleno na černém pivu a já zajistila pití a zeleninu.
Začalo pršet, tak jsme se schovali pod stříšku. Bylo to moc příjemné odpoledne a večer.
V sobotu jsem byla na chatě sama. Odpoledne mě mile překvapil Přema se Sandrou. Přijeli na chatu s teplou makrelou. Letos první makrela, byla výborná. Fajn jsme si popovídali.
Během návštěvy se přihnala bouřka, ještě že přijeli, jinak bych byla v lese na malinách. Do lesa jsem se vydala po jejich odjezdu.


Natrhala jsem trošku malin a použila jsem je s meruňkami do nepečeného ovocného řezu z piškotů.
Milým překvapením byl večerní příjezd Ladi. Rozhodli se že na Slovensku nezůstanou a jeli už večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda