sobota 6. června 2015

159. DD Setkání na Samotě

V pátek jsme po dlouhé době jeli na Rapotínskou Samotu. Co máme chatičku, tak Samotu zanedbáváme. 
Čekalo tam dřevo, které bylo potřeba pořezat, posekat a uklidit.

Večer byl krásně teplý, spali jsme zase na terase. Je to příjemné ležet a poslouchat kamarády, jak se baví.
Ráno přijeli nové posily.
Některé to zmohlo
Adélka je jen o den starší než naše Karolínka
V sobotu se konalo Setkání členů a kamarádů ČTU - Jesenické oblasti.
Náčelník a hlavní organizátoři zahájili akci.
V lese bylo připravený lanové centrum



Lukostřelby jsem se zúčastnila, ta byla jediná, kterou jsem zvládla. Zkusila jsem na jedny lana a mám akorát modřiny. 
Bylo velké horko, tak jsme si udělali sezení v lese.

Laďa se zúčastnil některých soutěží

mlaďoši si hráli
S ohněm jsme čekali, až se trošku ochladí.

hry u ohně

1 komentář:

  1. Krásná akce v přírodě, nejen práce, ale i zábava a tak to má být.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda