středa 3. června 2015

157. vysněná chata

Ráno jsem zasedla k počítači. potřebovala jsem dodělat staré resty. Když jsem to všechno zvládla pustila jsem se do rekapitulace obtížné cesty za vysněnou chatou, která trvala 3 roky.
Prohlédli jsme 16 chat až ta šestnáctá byla ta pravá. Je malá, ale má vše - elektriku, vodu, sprchu, záchod. Kousek od chaty je přírodní koupaliště a krásné lesy.
Celou historii jsem shrnula na stránky Chata Vlčí Důl - odkaz

12 komentářů:

  1. No tak ta by se mi taky líbila. Krb je můj sen, to bych tam jezdila i v zimě. Ať se daří a velebuje, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže to musí ten krb dobře fungovat. Otevřené krby nejsou moc dobré. Stačí horší počasí a z místnosti je udírna. Tento krb půjde zbourat a chtěla bych tam kamna se skleněným okénkem. neříkám krbová kamna, protože tam stačí malá kamínka.
      Krbová kamna máme doma a nedám na ně dopustit.

      Vymazat
  2. Moc pěkná chatička, to je dobře že se ti sen splnil :-)
    Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Synové když chatičku viděli, tak řekli - Mami ty sis splnila sen.

      Vymazat
  3. Alenko, je vidět, že Ti chatička dělá velkou radost. Bude tam ještě asi dost práce, ale to zvládnete. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Práce tam je hodně a oba nás to baví, tak to určitě zvládneme. Jen to nebude hned.

      Vymazat
  4. Krásná chatička, však už předtím jsem trochu sledovala, jak se vyvíjí nejen její hledání, ale i pak postupné zvelebování :-) A teda musím říct, že trpělivost se vyplatila, tak přeji, ať si ji pořádně užíváte :-)
    Vlčí Důl neznám osobně, ale sbírám pohlednice a mám jednu odtamtud s tím koupalištěm :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi díky. Jsem moc ráda, že jsem vydržela tak dlouho hledat a hlavně že je tam i manžel spokojený.
      Koupaliště je už staré, ale voda je tam čistá díky kamarádovi, který se o to stará.

      Vymazat
  5. Alenko žádná malá je tak úplně akorát-je krásná - přeji Ti že se ti splnil sen-od toho sny jsou ♥
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko máš pravdu, pro nás je akorát. Za pěkného počasí jsme v ní minimálně.

      Vymazat
  6. Jejda-to muselo být náročný, absolvovat všechny ty prohlídky, než jste našli tu pravou chatu- a neustoupit z představy,co musí být poblíž. Gratuluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náročný to bylo a jsem ráda, že jsme vydrželi.
      To že je od domova jen 7 kilometrů má velkou výhodu, bez problémů tam dojedu na kole.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda