pátek 27. února 2015

113. DD marodím

Odpočívám a tak jsem dopletla čepičku.
Snad už bude dobrá.
Před dokončením.
Kája prohlásil, že čepičku bude nosit tak ve dvou letech.
Ve čtvrtek mi zase bylo neuvěřitelně špatně, dusila jsem se kašlem, v krku  výheň. Nedá se nic dělat, musím k doktorce. Cestou sleduji zahrady, kde se to bělá sněženkami i bledulemi. Nemám odvahu fotit přes plot.
Paní doktorka prohlásila, že jsem v horším stavu než před 14 dny. Napsala mi nová antibiotika a prášky na kašel.

9 komentářů:

  1. Alenko, čepička je moc pěkná a moc Ti přeji brzké uzdravení..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko no ta je krásná ♥ a čepička také :o)
    a ty se hlavně brzy uzdrav a neutíkej zté postele moc brzy at se ti to zase nevrátí ♥
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, nádherná čepička, moc se ti povedla ..... držím palečky, ať jsi zase brzy fit !!!! .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Que Deus te dê um esplendoroso dia, com raios luminosos que te possam clarear os olhos para ver o quanto és importante. Deus Pai te fez assim: mulher importante e figura do próprio amor. Ele te moldou como uma rosa: forte e justa como os espinhos, linda e suave como as pétalas.
    Fiquei feliz com sua visita carinhosa, obrigada!
    FELIZ DIA INTERNACIONAL DAS MULHERES!
    Um doce abraço, Marie.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná čepička! Obdivuju všechny, co umí s háčkem a s jehlicemi. Vidím, že nejsem sama, kdo klempíruje se zdravím. taky se snažim se vyleže, ať se mi to netáhne donekonečna....vydrž, bude líp!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelo. Jehlice a háček jsem neměla v rukách asi 30 let a zjistila jsem, že se to nezapomene. Musím pracovat pomalu, aby se mi nevrátily problémy s migrénou.
      Snad ty neduhy sluníčko konečně vytáhne.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda