neděle 22. února 2015

111. DD klidný víkend

Snažila jsem se dodělat resty z ledna, dělala jsem na fotkách z Patnáctky a asi jsem to přehnala, ruka bolí. Včera jsem se snažila ruku nenamáhat. Dnes jsem chvilku háčkovala. 
Přema se Sandrou přišli na oběd. Přemýšlela jsem co honem uvařit. Nakonec to byla dýňová polévka a kuřecí řízek s bramborovým salátem nebo bramborem.
Jak jsem procházela staré časopisy, narazila jsem v Praktické ženě z roku 1997 na Prezidentskou bábovku. Je fakt dobrá.
Včera jsme byli v divadle na premiéře. Představení se nám moc líbilo. Hrají tam mladí herci a je vidět, že je hra baví. Hráli s chutí. Divadlem se nesl smích.
Dopoledne jsme jeli zkontrolovat chatičku. Koupaliště je ještě zamrzlé.
Cestou domů jsme se zastavili na hřbitově.
Byl krásný slunečný den

2 komentáře:

  1. Šikulka jsi! A řízek bych si teda dala, fakt že jo ... a se salátkem:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko čepička bude parádní :o)
    s rukama pomalu--já ted dostala super mast na bolavé klouby a fakt to pomáhá ♥
    Ten řízek se salátem...mnam na ten bych se přemlouvat nenechala :o)
    měj se hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda