úterý 3. února 2015

104. DD sněží

Dopoledne jsem vyrazila s kočárkem na vycházku. Vydala jsem se do ulic v okraji města a nakonec moje kroky zamířily ke starému sanatoriu. Na začátku zahrady kousek od bývalé vrátnice stojí pěkná vilka, která je taky už několik let opuštěná. Vždycky se mi líbila.
v zahradě rostou pěkné stromy
během chvilky začalo hustě sněžit
V ulici Pod Vyhlídkou nedaleko těchto domů
jsem zahlédla
Máme službu na sníh, tak jsem po návratu domů uklidila chodník od sněhu.
Dnes jsem zase byla u fyzioterapeuta. Připadám si, že si platím mučení. Dnes mi uvolňoval pravou ruku. Z bolesti se mi až udělalo zle. Teď mám ruku i rameno v jednom ohni. Zítra snad bude líp.
Kdyby mi to nepomáhalo, tak se trápit nenechám. Cítím, že  se mé blokace pomalu uvolňují.

3 komentáře:

  1. Alenko krásná procházka :o)
    Také jsem před vánoci absolvovala tohle martýrium.... také jsem byla rozlámaná ale pak to bylo znát...jen bych těch masáží a blokací potřebovala více...jenže nárok je jen jednou za půl roku ... tak si musím ještě chvilku počkat...
    měj se hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Syn se na to jak chodím a trpím při sezení nemohl dívat a domluvil mi u kamaráda fyzioterapeuta sezení. Je to dost drahé, ale pomáhá mi to. Jde to pomalu, ale doufám.

      Vymazat
  2. Nádherna prechádzka. Vila rozpravkova, to nieje vôbec o ňu záujem, nechať taku nádheru tak chatravieť?... Hmmm, to odpratávanie snehu poznam :-) ale je krásne že je.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda