neděle 11. ledna 2015

93. DD běžný týden 5. - 11. ledna

Je neděle, sníh roztál a Laďa se rozhodl, že skácí javor na zahrádce za plotem,  který nám dělá problémy.
Javor se rozhodl, že bude padat jinam, než si Laďa plánoval.
Naštěstí to odnesla jen střecha. Když padal, měla jsem pocit, že to odnese bouda.
Zavzpomínala jsem na dětsvví, když vařil táta a rozhodla jsem se, že upeču králika s bůčkem.
 V sobotu jsem zase byla prodávat lístky do kina. Objednala jsem lístky na pondělí, hrají Fotografa.
Jako každý rok sleduji biatlon.
Dostala jsem velkou chuť na pohádku mládí
Hlídala jsem a Karolínka nechtěla spát, tak jsem si ji vzala domů.


Konečně napadl sníh

2 komentáře:

  1. Karolínka asi měla chuť na tu kaši:-)))
    Jé a sníh, můžete stavět sněhuldy, snad u nás taky napadne:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. V Šumperku už sníh není, ale jsme teď na horách a lyžujeme.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda