čtvrtek 4. prosince 2014

76. DD den zakončený smutkem a vzpomínkou

Měla jsem náročný den a ten byl zakončen smutnou zprávou. Dnes zemřel můj milovaný bratranec Kája. Opustil nás po dlouhé nemoci v 64 letech.
Zapálila jsem mu svíčku.
Bude to rok, co jsem byla v Praze, abych se o něj aspoň chvilku postarala po operaci.
Je hodně vzpomínek. Trávil s naši rodinou dovolené. I když byl nemocný, stále věřil, že se to zlepší.
Vzpomínka z roku 1986.
Udělala jsem těsto na perníčky. Zítra budeme u Jitky péct. Už hodně let peču perníčky s kamarádkou Janou. Nedávno se přidala Jitka u které zítra budeme péct. 
Mám stále problémy s páteří a návštěvy u fyzioterapeutky mi spíš přitížily. Kája rozhodl, že musím navštívit jeho kamaráda Tomáše Elsnera. 
Teď cítím celou páteř a ještě mi zjistil, že bolest pravé nohy způsobuje vyvrknutý kotník, tak teď mám zpevněný kotník. Cestou od něho jsem šla koupit dárek pro Laďu. 
K obědu jsem si udělala rychlovku. Špecle se zelím a uzeným.
Při procházkách s Karolínkou vidím, jak se mění staré sídliště.
Karolínka je na vycházce spokojená

Vyjely jsme si zase směrem na Bludoveček
A je po sněhu

2 komentáře:

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda