pondělí 10. listopadu 2014

59. DD martinská husa

Starší syn se narodil na Martina a ten je letos v úterý, tak jsem syny s partnerkami pozvala na nedělní oběd. Uvařila jsem polévku z husích drobů s játrovými noky, nechce se mi dělat s knedlíčky, špatně se na talíři krájí. Upekla jsem husu, udělala bílé a červené zelí, jen knedlík jsem koupila v polotovarech, tam mají nejlepší. Spojila jsem to i s oslavou Karla. Nakonec jsme na oběd byli jen čtyři. Sandra je nemocná a Klárka zůstala s Karolínkou doma.
Klárka se zastavila s Karolínkou až odpoledne, já ještě nejsem úplně v pořádku, tak si děda užíval vnučky.
je kouzelná
šťastní rodiče
Přema bude mít na Martina 33 let

4 komentáře:

  1. Alenko máš překrásnou vnučku ♥ Martina budeme slavit zítra také .... také jednoho doma mám ♥ měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Malá je opravdu kouzelná :o) A děda je pašák, že tak pěkně chová miminko. Posílám moc pozdravů

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda