neděle 26. října 2014

48. DD Karolínka

Dopoledne volala Klárka, že Karolínku dají do inkubátoru, protože potřebuje zahřát. Když jsem šla do porodnice, tak jsem myslela že ji neuvidím. Měla jsem štěstí. Nejdřív mi ukázala, jak se umí hlásit o jídlo.
Když se najedla, tak jsem si ji mohla pochovat.
Hrdá babička
Narození Karolínky mi vrátilo krásné vzpomínky na babičku Karolínku. Byla to ta nejmilejší babička. Vzpomínám na to jak uměla být milá, rozvážná a rozumná. Vše uměla řešit s krásným úsměvem a to jsem uměla být pěkný zlobidlo. Naučila mě plést, háčkovat a vyšívat. Po těžké nemoci nás opustila v roce 1967, to jsem měla 12,5 let.

9 komentářů:

  1. Alenko, ty budeš určitě taky takovou úžasnou babičkou..a malá Karolínka bude určitě šikulka po babičce..krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji ke krásné malé princezně a držím palce, ať si brzy můžeš vychutnávat "babičkovské" radosti v klidu domova :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Babičko Alenko,moc gratuluju ke krásné vnučce.Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko gratuluji!!! ať jsou obě zdravé ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, moc a moc gratuluji k narození vnučky Karolínky. Ať Vám dělá samou radost. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za krásná přání.

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko Karolínka je moc krásná a moc Vám to spolu sluší ♥ Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda