pondělí 20. října 2014

45. DD pěkný víkend

Laďa zajistil dlažbu, tak jsme ji ve čtvrtek a v pátek naváželi našim autem na chatičku. Chudáček naše auto, jsem zvědavá jak dlouho to vydrží. V sobotu jsme ještě vezli nějaký materiál. Odpoledne přijel Přema se Sandrou na kafe. Bylo pěkně, mladí odjížděli až v podvečer. Byl to pěkný večer.
V neděli se Laďa pustil do přípravy horní terasy
a já  jsem se pustila do věnce



Je stále pěkně teplo, tak jsem ještě sklidila pěknou brokolici. Uvařila jsem ji k nedělnímu obědu.
Brokolice v těstíčku se salámem.

3 komentáře:

  1. Prima víkend. Brokolici mám radši než květák, ale nějak to pěstování letos nešlo:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos se nám dařila brokolice i květák. Mám ráda obojí.

      Vymazat
  2. Báječný víkend Aleno :o) také dnes u nás je brokolice --jen kupovaná...Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda