neděle 12. října 2014

44. DD věnce

Tento víkend ovlivnily volby. Laďa jako vždy jezdil s autem a tak jsme na chatičku jeli až v neděli. Pustila jsem se do věnců ze zimostrázu. Nejdřív jsem dodělala věnec se šípky z minulého týdne.

Sluníčko krásně hřálo, tak jsem seděla na terase. Druhý jsem udělala s větvičkami skalníku.
zavěsila jsem ho na dveře chaty

poslední je nejmenší a přidala jsem vřes a květ hortenzie

Zastavili se i mladí. Kája s Klárkou čistili reklamní stojany. Moc neuspěli, do zastupitelstva se dostal jen jeden zástupce.
Mladí byli u nás v sobotu na obědě. Uvařila jsem výbornou hovězí polévku a k masu jsem udělala okurkovou omáčku se smetanou. Moc jim chutnala. I Kája ji jedl poprvé, já ji dřív nevařila, protože jsem ji jako dítě neměla ráda. recept na omáčku

11 komentářů:

  1. Alenko, věnečky máš moc pěkné. Opět budu nakládat zelí do sklenic dle tvého skvělého receptu. Zdravím. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško děkuji. Jsou to opravdu moje první pokusy.
      Jsem moc ráda, že vám to zelí chutná. Taky budu nakládat. Sklenice jsou výhodné, nám se velký hrnec nevyplatí.

      Vymazat
  2. Krásně věnce... bych potřebovala abys byla blíž :-) a chata vypadá jako z cukru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mám z chatičky radost. Vevnitř je ještě nevybavená, to nás čeká příští rok.

      Vymazat
  3. Jsi šikulka:-)
    Okurkovou dělám často, tedy tím myslíš znojemskou.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne nemyslím znojemskou, ale klasickou omáčku, kde základ je bešamel naředěný vývarem, smetana a nastrouhaná kyselá okurka.

      Vymazat
  4. Alenko krásný věneček--máš to tam moc hezké :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Ali, moc krásné věnečky !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, děkuji. Pochvala od tebe opravdu potěší.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda