neděle 14. září 2014

34. DD - květy na zahradě

Ještě krásně kvetou. Vyfotila jsem pár květů na zahrádce. Potřebovala jsem se odreagovat po sběru švestek, ořechů a pletí zahrádky.
Barva jiřinky se mi líbí



Dnes dopoledne jsme jeli na chatu.

Po obědě jsme se šli podívat do lesa co roste. Nějaké houby jsme našli. Hodně hub v lese je plesnivých. 
Podzim se pomalu hlásí, našla jsem václavky.
Není krásná?
Nevíte někdo co to je? Docela mě to zaujalo.
V lese mě zastihl déšť, do chaty jsem došla mokrá. Pršelo celé odpoledne, tak jsme sbalili věci a jeli domů.

6 komentářů:

  1. Nemám tucha, ale tipuju nějakou vzácnou houbu:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento týden se tam nedostanu, jinak by mě zajímalo co z toho vyrostlo.

      Vymazat
  2. Alenko, krásně Ti to kvete. U nás je vše tůůůůůze mokré a spousta plísně.
    Zdravím.M.

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko máš krásné květiny,miluji jiřiny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko stále ti to na zahrádce moc hezky kvete :o) Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda