pondělí 8. září 2014

29. DD - setkání s kamarády.

Víkend na ALPINĚ chatě Horské služby. Chata leží pod Paprskem.
Je zvláštní, jak ten čas strašně letí. Vůbec mi nepřijde, že už je to rok, co jsme tu byli.
Máňa má pro letošek nové heslo, jen mu dlouho nevydrželo.
. V podvečer jsme byli všichni. Kamarádi mi dodatečně popřáli k narozeninám.
Taky jsem jim něco dala.
Letos nám počasí přeje. Ráno nás vytáhlo sluníčko ven, na ranní kávu s dortem.
Loni jsem měla přání, že chci k obědu svíčkovou. Kamarádi mi to splnili. Jitka uvařila omáčku a Artur udělal knedlíky. Po výborném obědě, se chlapi vydali na výstup na Paprsek.
My jsme se chtěli vydat za nimi, ale začalo hřmět, tak jsme raději nachystali večeři. Artur zahrál a mi si zazpívali. Byl to moc fajn večer.
A je tu neděle. Udělali jsme společné foto. Máňovo překvapení - letošní dárek byla fleška s fotkami ze setkání.
Neodolala jsem a šla jsem před odjezdem na houby. Jezdíme do Velkého Vrbna a na Paprsek už víc jak 30 let a já poprvé narazila na chatu u Alpiny.
Máme sbaleno, uklizeno a jedeme domů. Tak zase za rok.

2 komentáře:

  1. To se vždycky musím smát, když čtu Hošanda - deníček důchodkyně, a pak koukám jak jsi akční:-))) Holka, ty máš do důchodkyně hodně daleko:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to neznáš moje kamarádky. Proti nim jsem pecivál. V pondělí jsem volala kamarádce, že si chci stáhnout její fotky z dovolené a ona si našla čas až v pátek v 9 hodin. Tak k ní dnes jdu.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda