pondělí 25. srpna 2014

24. DD - pracovní víkend na chatičce

Na sobotu máme domluvený malý bagr, tak Laďa musí skácet poslední smrk. Odborným okem zjišťuje kam ho položit, hlavně minout třešeň.
už se do toho pustil

už padá
těsně vedle třešně
začíná práce i pro mě. Vše musíme uklidit.
V sobotu v 7 ráno je tady.
hned se pustil do práce
nejdřív vyklučit
první pařez je venku
druhý pařez
pustil se do třetího pařezu
jde to rychle, už je venku i třetí
nechala jsem je pracovat a šla jsem se podívat do lesa, prý rostou
mám radost, rostou. Kousek nad chatou je hodně růžovek, nechám si je tam na neděli. K obědu jsem uvařila hovězí na víně a houbách. Pár růžovek jsem udělala k večeři na másle - recept. Ještě houby zbyly na smaženici k snídani,
když jsem se vrátila, měli vybagrovaný výkop pro opěrnou zeď
ještě terénní úpravy pro horní terasu
Vašek domluvil ještě rozšíření cesty a vysypání štěrkem
je hotovo
V neděli ráno jsem se vydala do lesa na druhé straně. V této oblasti jsem nikdy nehoubařila, tak si musím zmapovat okolní lesy. V tom lese jsem měla problém uniknout ostatním houbařům. Měla jsem štěstí, na kulajdu to bude stačit. K budou smažené růžovky, tak jsem zaskočila do lesa nad chatou. Samozřejmě mi to nedalo a podívala se ještě kolem.

našla jsem i suchohřiby a praváka
růžovky očistíme,  oloupeme, nasolíme
obalíme v hladké mouce, rozšlehaných vejcích, strouhance a smažíme

6 komentářů:

  1. To je úroda hríbků :) tak ať chutnají!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochutnali jsme si na kulajdě a hovězím na houbách. Zítra ještě budou špecle s houbama.

      Vymazat
  2. A jéje, já myslela že budeš odpočívat v posteli s horkým čajem, a ty se zatím léčíš prací:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Juuu ty to maš fajn, hneď po blízku hribky. Ružovky mame zo všetkých naj-najradšej a presne tak ich vypražam aj ja. Momentálne aj u nas rastuuuu :-)) Pekne ste pracovali :-) šikovna to rodinka. Pozdravujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, chatičku máme teprve 2 měsíce, tak je to zatím radost.
      Smažený růžovky mám ráda, ale nejraději je mám na másle.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda