sobota 31. srpna 2013

284. den II sklizeň

Dopoledne jsem uvařila cuketu po čínsku.
Odpoledne jsme jeli na zahrádku. Laďa sekal zahradu a já sklízela úrodu.
Část úrody.
Natrhala jsem ostružiny a k tomu černý bez, uvařím čaj. Z ostružin jsem ještě nedělala. Švestky ještě nejsou zralé, ale vosy si už pochutnávají.
Dnes mi motýlci pózovaly.

5 komentářů:

  1. Pěkná úrodička, a pilná hospodyňka jsi:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem už velkou část zpracovala a něco dala synovi.

      Vymazat
  2. Úrodu máte teda velkou. I u nás se sekala tráva. U nás už švestky zralé jsou některé už přezrálé včetně červa. Nejraději mi chutnají ty tvrdší bez červa. Pá L.

    OdpovědětVymazat
  3. tak jsem se právě vrhla na CUKETU PO ČÍNSKU...už se mi dusí ....díky za super receptík

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda