pátek 23. srpna 2013

276. den II divadlo na zámku

Ráno při zavírání okna jsem viděla nad námi letět balón.
Na dnes jsem se domluvila s Janou, že vystoupám na Háj a půjdu na rozhlednu. Jana měla celý týden službu a dnes tam byla s Jirkou. Plán mi zhatil realitní makléř. Místo výstupu jsme jeli do Hoštejna.
Chata je pěkná, udržovaná, ale malinká. Je přímo u kolejí, u kterých je protihluková zábrana.
O zahradu 604 m2 se starají. Cena 490 tisíc. Vůbec jsem se nechtěla jet podívat, makléř mě přesvědčil. 
Cestou zpět jsme se stavili u mladých. konečně jsem viděla koťátka.  Jsou krásný.
Další zastávka byla na zahrádce. Laďa potřeboval sekeru a další nářadí. Natrhala jsem aspoň bylinky, dýni a astry.
Večer jsme jeli do Velkých Losin, na nádvoří zámku se už od roku 2001 konají divadelní představení nebo vystupují hudebníci.
Byli jsme na představení Herci jsou unaveni.
Herečka s bohatým přítelem pozve na grilování několik svých kolegů z branže do jejich venkovského sídla. Ráda by s nimi oslavila získání hlavní role ve filmu. Zábava se rozjíždí a na programu jsou obvyklá témata z hereckých šaten: scénáře, role, vztahy, peníze, zdraví…. A hlavně také maso na barbecue. Přátelské setkání?
Hráli: Svatopluk Skopal, Jan Čenský, Naďa Konvalinková, Martin Zahálka
Představení se nám moc líbilo. Lehké a úsměvné.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda