úterý 20. srpna 2013

273. den II ještě svátek

K večeru přišla kamarádka s manželem. Konečně jsme se sešli, abychom si popřáli k svátku i narozeninám.
Dárek měl úspěch. Moc se ji líbil. Občerstvení jsem nachystala na terasu, ale brzo nás vyhnal déšť. Dlouho nepršelo, ale už se nám nechtělo stěhovat.
Dostala jsem krásný dárek

6 komentářů:

  1. Prima dárek Ali, já dostala kolečkové brusle:-D:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty by mi mohli dát jen v případě, že se chtějí zbavit staré matičky.

      Vymazat
  2. brala by som ten dážď...u nás na východe stále teplo, sucho....pomaly toho už máme skoro všetci dosť...
    a blahoželám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady konečně začalo trošku pršet a mohlo by to chvilku vydržet, aby se vláha dostala i do lesa, třeba by začaly růst houby.

      Vymazat
  3. Alenko, krásný dárek .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, moc ráda si ji přečtu. Pohádky a báchorky mám ráda.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda