sobota 4. února 2012

Sobota po plese

Ráno nám Kája donesl čerstvé rohlíky, tak jsme se nasnídali.
Míla v pohodě stíhala ranní autobus do Bedřichova. Uvařila jsem jednoduchou česnečku a kuřecí s brokolicí, takovou jednoduchou čínu s rýží.
Po obědě jsem se podívala na biatlon a chvilku jsem se prospala. Po včerejším plesu jsem byla unavená. Potom jsem stáhla z foťáku fotky z plesu a zvládla jsem je upravit. Pár jsem jich dala na facebook. Zítra dám pár fotek na rajče a pošlu kamarádům odkaz.
Recept: 2- 3 brambory, sůl, drcený kmín, 1 vejce, 3-5 stroužků česneku, vegeta, dobromysl nebo majoránka, hanácké chipsy.
Dáme vařit na kostky nakrájené brambory, osolíme a dáme trošku drceného kmínu. Až jsou brambory měkké, ochutíme vegetou, dáme vejce, které trošku potrháme a prolisovaný česnek. Nakonec do polévky promneme trošku dobromysly nebo majoránky. K polévce můžeme dát česnekové chlebové krutony - hanácké chipsy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda