čtvrtek 23. února 2012

95. den Nová sedačka

Mladí si objednali v Polsku sedací soupravu a dneska jim ji dovezli. Problém je v tom, že v bytě už mají nové omítky, ale příští týden jim teprve přijdou podlaháři. V domě teď dávají nový výtah, tak musí do pátého patra pěšky. Přemýšleli jsme kam ze sedačkou než se bude moct dát do bytu a jediné řešení byl Vandrbarák. Sedačku dovezl jen řidič bez závozníka, tak Laďa zavolal Přemkovi a ten mu pomohl ji složit, jen místnost byla zamčená, tak jsme museli pro klíče a sedačku uklidit.

2 komentáře:

  1. Nádherné. Máte velmi krásně zařízený baráček. Já na tohle bohužel nemám aktuálně moc peněz. Rozbila jsem si totiž auto na a nákupy musím autem jezdit. Pěšky to nedám a do MHD v aktuální situaci vstupovat nebudu. Až ušetřím nějaké peníze, udělám si radost a z hmnabytek si objednám novou pohovku.

    OdpovědětVymazat
  2. Jako tohle jim nezávidím. Špatně nasměrovaná logistika, bohužel. ;-) Ale to se stane. Nám malíři udělali omítky bez ptaní a pak zjistili, že ještě nejsou hotové elektroinstalační krabice pod omítku, protože měla dodavatelská firma zdržení. No... Takže hoši, znovu a příště se zeptat. Telefon na mě měli všichni a ještě jsem nechal v bytě vizitky, kdyby se našel někdo nový, s kým se neznám. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda