neděle 27. května 2018

749. pročítám, třídím

V sobotu jsem se pustila do pročítání dokumentů a třídění. Ukládala jsem vše podle druhu do botníku, který zatím nepoužíváme. 
Pročítám Mirkovu kroniku chaty. Taky jsem začala psát historii naši chaty, tak mám inspiraci jak pokračovat.
Odpoledne jsem už unavená z těch rodokmenů a historie, tak jsem se pustila do beletrie.

V neděli odpoledne přijíždí Laďa.
 Konečně mám pověšený zrcadlo a uklizený stůl.
 Ještě není všechno přebraný, ale zvládla jsem toho dost.
Venku je celou dobu horko, tak jsem dole v kuchyni nezatopila a pěkně jsem tam prochladla. Cítím že mě bolí v krku, mám teplotu a ztratila jsem hlas. Musím se večer vypotit abych byla v pondělí v pořádku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda