pondělí 23. září 2019

148. pondělí

 Krásné počasí nás zlákalo, zůstali jsme na chatě.V neděli jsme odpočívali, tak jsme to v pondělí doháněli. Rajčata jsme už vyndaly ze země. Laďa uklízel za chatou.
 V poledne jsme jeli do školky pro Karolínku. Párek v rohlíku má ráda.
 Dočetla jsem knihu
V podvečer jsme jeli domů.

8 komentářů:

  1. Ahoj Hošando, ráda čtu tvé příspěvky.Někdy se i inspiruji... Já byla na kole v Třeboni.Srdcová záležitost.Jezdíme tam už 16let.Na mlýn. V květnu a v září.Tentokrát jsem stihla i houby.Posílám pozdrav z Plzně.Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, Třeboň a její okolí se mi moc líbí. Byli jsme tam na cyklo dovolené jen jednou a doufám, že tam zase zajedeme.

      Vymazat
  2. Taky ráda Tvůj deníček sleduji. Stále se u vás něco děje.
    Na houby chodí můj muž, zásobu už mám dostatečnou,už ani nejásám když s nimi přijde :-).
    Hezké dny, Alenko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, můj muž chodí rád na houby, ale chodí na ně jen se mnou. To já ráda vyrážím sama, ale letos mi to bolest v kolenou moc nedovolila.

      Vymazat
  3. Hezký den!
    Taky k vám ráda nakukuji.Moc ráda vás čtu.I já tu často najdu inspiraci- k vaření, k různým akcím- divadla,výstavy.Děkuji.A těším se na další povídání a fotky...Mějte se hezky
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  4. To my jsme s podzimní zahradou v pěkném zpoždění. Tak snad něco zvládneme tento týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, myslím, že jste všechno dohnali. Počasí je opravdu úžasný.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda