pondělí 2. září 2019

139. koupání

Víkend se opravdu vydařil.
Neodolali jsme a odpoledne jsme šli na koupaliště. Voda byla teplá a nádherně čistá. Vždy si zaplaveme a cestu na chatu bereme přes restauraci. Tentokrát jsme si museli koupit pivo u stánku, v restauraci byla akce.
V neděli se Laďa pustil do terasy s kanadskýma borůvkami. Odpoledne se zastavila kamarádka Eva. 
Po jejím odjezdu se ohlásil kamarád Komiš. Počkali jsme až přijede a potom jsme šli na koupaliště.
Cestou jsme se zastavili za Vaškem, který se zranil na závodech v Leštině. Moc jsme se nezdržovali, protože se blížila bouřka. Voda byla stále krásně teplá a čistá. Měli jsme štěstí. Jak jsme přišli do restaurace spustil se liják. Pršelo dost dlouho. 
Přesvědčili jsme Komiše, že bude lepší když přespí.
Když jsem v pondělí vstávala, tak Laďa i Komiš už byli pryč.
V klidu jsem se pustila do úklidu. Když pro mě Laďa přijel pořádně pršelo.

5 komentářů:

  1. Ali, pročetla jsem zápisky i zpětně a užíváš si krásně pohody na chatě, vnoučat, návštěv i kamarádských setkání.
    Měj krásné září.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si to zase všechno pročetla a podívala na fotky. No měli jste na chatičce pěkně rušno. Jste prostě aktivní !
    Alenko, síťovku jsem dělala trochu podle návodu, trochu podle sebe.
    Včera jsem to posílala Alence, takže když mi písneš na můj mail hana.slechtova@seznam.cz, tak Ti to přepošlu.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, i já jsem ještě před pár dny pořád chodila doma do bazénu. Teď je pár dní celkem zima. Užila sis krásně víkend. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, u vás se stále něco děje. Se zájmem si vždy přečtu. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, článek je ještě z doby, kdy bylo fakt teplo. Dnes je tma, leje jako z konve a ani doma není nic moc teplo. Ale myslím, že jsme si tepla letos dost užili.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda