sobota 15. června 2019

93. zájezd

Jedu na zájezd s důchodci z Oskavy.
Jedeme s cestovní kanceláří Bavi. Byla jsem zklamaná. Průvodkyně nás moc neprovázela. Něco málo nám řekla o kanále, ale o městech kterými jsme projížděli nebo dokonce ve kterých jsme pobývali nás neinformovala. Nejvíc mě mrzelo, že jsme byli hodinu ve Strážnici a ona nám o městě nic neřekla ani nás neinformovala jak se z přístaviště dostaneme do města.
První zastávka

 naše loď
 už jsme vyjeli
 vjíždíme do zdymadla
 opouštíme zdymadlo
 na kanále je provoz
vystupujeme ve Strážnici



 Poslední zastavení je v Buchlovicích. 

Na prohlídku zámku jsme s Mílou nešly, prošly jsme si park a výstavu fuchsií. 
 odrůda Alenka
Zastavily jsme se v čokoládovně a daly si zmrzlinu a já která nejím čokoládu jsem si dala horkou čokoládu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda