pátek 10. května 2019

72. kosice

Odpoledne jsme jeli na chatu. Ve středu mi byla na chatě zima, tak jsme se domluvili, že tam nebudeme spát.
Nejdřív jsme si dali kafíčko a jen jsme ho dopili, začalo pršet.
 Laďa se pustil do práce. Dodělával nájezd na terasu.
 Dopoledne jsem koupila přísadu a konečně semena mangoldu, tak jsem sázela a sela. Měla jsem čas i pozorovat ptačí budku s kosi. Kosice se snažila.

 Po dešti začalo svítit sluníčko a byl příjemný den, ani se mi nechtělo domů.
 kosatečky
Dnes mě zase dost bolí obě kolena.
Včera jsem se cítila mnohem líp. V pohodě jsem došla pro malou do školky poo.

3 komentáře:

  1. Alenko, ten nájezd na terasu už teď vypadá zajímavě. Ať je ti líp. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes se také chystám konečně dosít ještě mangold. U nás několik dní prší a poprchává, hlína je dost mokrá - za což jsem ale velmi ráda. Ali, moc ti přeji úlevu od bolestí, musí to být velmi nepříjemné.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Terasa/záhrada bude určite nádherná ♥ Skoré uzdravenie... Alexandra

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda