středa 8. května 2019

71. zahrada

Na chatě je pořád co dělat. Laďa posekal celý pozemek.
Nejdřív jsem musela na chatě uklidit. Tři noci tam spalo sedm chlapů. Upekla jsem buchtu, uvařila oběd a pracovala na zahradě. Taky jsem pozorovala dění v ptačí budce. 
Fotka není kvalitní, ale jsem ráda, že jsem vyfotila aspoň to.
Přišel nás navštívit sousedův pes.
třešně budou, pokud je dřív nesklidí kosi
 špendlíků bude taky dost, pokud suchem neopadají jako loni
 z bohyšek mám radost
 moje první tmavá pivoňka, kterou jsem si dovezla z chaty na Hradištku


2 komentáře:

  1. Alenko, krásná reportáž z chaty. My dáváme na třešeň proti špačkům cédéčka a umělé kožešiny, to je odrazuje, toho se bojí. Někdy se kožešin leknu i já, protože vypadají jako mršiny :-). Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Sekat pozemek do svahu sekačkou, to znám, taky jsme měli. Pěkná robota. Máte to tam moc pěkné. S koleny máš problémy jen tak, nebo po nějakém pádu? Taky jsem kdysi řešila své koleno.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda