sobota 4. května 2019

70. chystání

V pátek Laďa odjel s kamarády na naši chatu. Začíná tam jejich pánská jízda na raftech. Letos sjíždí Moravu, proto je naše chata výchozím bodem.
Slíbila jsem, že naložím maso a upeču buchtu a sekanou. Naložila jsem kuřecí a vepřové maso, upekla meruňkový lívan a jasně taky tu sekanou. Pro sebe jsem si udělala karbenátky.
Sobotní ráno jsem začala pravidelným cvičením. Fyzioterapeut mě naučil cviky, které mám dělat.
Není velké teplo, ale svítí sluníčko, tak jsem si kafe dala na terase.
chvilku jsem četla knížku, už se pomalu začítám


 večer jsem šla do divadla. Hostování divadla z Pardubic.


1 komentář:

  1. U vás je stále na pilno! I přes stále se ozývající bolest jsi velmi činorodá.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda