čtvrtek 7. března 2019

35. u tety

Tetu Marušku pustili z nemocnice po totální endoprotéze kolenního kloubu. Doktor nedoporučil lázně, pro celkovou sníženou pohyblivost, teta má 80 let. Rehabilitovali ji v nemocnici. Jela jsem aspoň na pár dnů ji dělat společnost.
V neděli odpoledne mě vezl manžel autem. Jela s námi i sestra na krátkou návštěvu.
Vzala jsem si notebook a knihu.
Byla jsem mile překvapená dobrým stavem tety. Jizvu má krásně zhojenou a koleno rozhýbaný. Nejhorší je, že ve velmi špatném stavu má i druhé koleno, které by ji měli operovat na podzim. Proto má stále problémy s chůzí. Hlavní je, že má dobrou náladu.
Naplánovala jsem si návštěvy u bratranců, které jsem několik let neviděla. Dopředu jsem si domluvila jen jednu a když jsem tam šla, potkala jsem jiného bratrance a ten mě pozval, že mám přijít na kafe. V pondělí, úterý i ve středu jsem byla na návštěvě. Byla to moc příjemná odpoledne. Jsem ráda, že jsem se pro tyto návštěvy rozhodla.
U tety jsem se pustila do vypisování karet z matrik. Dohledala jsem hodně údajů a abych se v nich neutopila, založila jsem karty - Výpis z knihy narozených, oddaných
  a zemřelých. Tady mě pobavila příčina smrti - vyžilost následkem pití kořalky.
Dočetla jsem knížku. Tato kniha nepatří mezi ty, které přečtu za jeden den. Přijde mi moc komplikovaná.
Pročítala jsem i časopisy, které teta ráda čte a hlavně v nich luští křížovky.
Recepty které mě zaujaly jsem si vyfotila, přeci je nebudu opisovat.

Domů jsem jela ve čtvrtek v polene. Měla jsem štěstí, že mě bratranec odvezl na nádraží. Notebook, kufr a taška by se mi pořádně pronesli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda