neděle 2. prosince 2018

842. zámek Lysice

Už v létě jsem se chystala na návštěvu k synovi, měla jsem v plánu u něho být aspoň 2 dny. Nějak jsme se nemohli sejít na vhodném termínu. Jedeme aspoň na jeden den.
Dělají rekonstrukci domu, už mají hodně hotového, ale kuchyně zatím nefunguje. 
Jedeme na oběd do restaurace do nedalekých Býkovic do restaurace U Tří volů. Příjemné prostředí. Dala jsem si panenskou svíčkovou se smetanovou omáčkou a liškami. Chuťově výborný, maso jak má být. Trošku mi vadila zeleninová příloha. Vůbec se k jídlu nehodila.
Přema bydlí ve Štěchově už 3 roky a já ještě nebyla na zámku v Lysicích.
V sobotu a neděli byli prohlídky zámku s vánoční výzdobou, tak jsem rozhodla, že se půjdeme podívat. stránky zámku

 zámek má krásné zahrady, na ty se chystám v létě
 Sandra nazdobila zelený věnec, který jsem ji dovezla.
 jejich kočičky
 Po příjezdu domů jsem zapálila první svíčku.

1 komentář:

  1. Lysice jsou krásné, je to tak trochu moje srdcová záležitost. V létě tam konávají i večerné prohlídky s nějakou divadelní hrou. Zkrátka krása.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda