neděle 25. března 2018

709. za strejdou

Strejda je od února v  plicním sanatoriu Na Pleši. Zvláštní telefony strejdy mě donutily zavolat jeho kamarádovi Mirkovi, abych zjistila co se děje. Mirek mi řekl, že by bylo dobrý kdybych přijela do Prahy a jela s ním za strejdou do sanatoria. Rozhodla jsem se, že pojedu. 
Vyjíždím v sobotu v 8 ráno. Mirek mě čeká na nádraží. bere mě k nim domů na oběd a potom vyjíždíme. Strejda nás čeká venku. Je rozčílený, kde jsme tak dlouho. 
Dva Mirkové.
 Objekt vypadá moc pěkně. Pokoje už tak honosný nejsou. Ani jsem ho nevyfotila. Malý pokoj, kde jsou tři postele a není ani kam si sednout, jedině jít do společenské místnosti.
Strejda se rozhodl, že za 14 dnů půjde na víkend domů a nedá si to vymluvit. Pokud ho pustí pojedu za se na víkend do Prahy.
 Zahrada je pěkná, udržovaná.
Spím v Praze v bytečku strejdy. Na večer jsem pozvaná k strejdovu kamarádovi. Příjemný večer. Domů se vracím kolem půlnoci.
 Ranní pohled z okna.
 Na nádraží mě odvezl kamarád Mirek. Stíhám vlak ve 12.24 hod.
 V Zábřehu mě čeká manžel, jedeme na oběd a potom na chatu.

 Sousedův pes.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda