úterý 20. března 2018

706. radnice

Začali opravovat radnici. Fasáda ještě nebyla v nejhorším stavu, ale sochy byly v hrozném stavu.
Šla jsem na masáž a na chodbě domu mě zaujal krásný zmijovec.
Elektru tu zrušili a pilně tu budují.
Hledala jsem na půdě staré fotky a našla jsem staré předlohy na tisk deček, ubrusů a nástěných kuchařek.
Měla jsem i velké předlohy na tisk přehozů na postele, ale ty se při stěhování asi vyhodily.
 Na tisk se používala speciální barva a tu už nemám. Pokud se dobře pamatuji, tak si ji míchala babička sama. Babička tiskla předlohy ve své galanterii, měla ji v České Třebové na náměstí. Zákaznice si donesly plátno a vybraly si vzor na vyšívání, který jim babička natiskla. Zákaznice si je vyšívaly sami doma.
Obrácený řízek pečený s bramborami.
Přírodní řízek s restovanou paprikou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda