úterý 23. ledna 2018

673. 4. den

Ráno je pod mlhou, oteplilo se. Po snídani jde Kája na běžky, Laďa jede s bandou do Petříkova a Klárka šla ven s malou.
Jsem unavená a začetla jsem se do knihy.
Potřebovala jsem se trochu projít. Nejdřív jsem se podívala co dělají holky. Karolínka zametala na terase.


Nejdřív jsem šla na cestu k Růžovce, ale nechtěla jsem šlapat do stopy
 tak jsem se otočila

 a šla jsem po silnici na Palaš.

 Na Palaši

 K obědu jsem si dala Pařížskou palačinku. Měla jsem ji poprvé. Moc mi chutnala. Karolínka snědla velký borůvkový knedlík. Po obědě si šla Klárka zalyžovat a vrátit lyže. Karolínka nechtěla jít spát, tak šla s tátou ven. Řádili na hromadě sněhu.



Po večeři jsem si četla na pokoji. Zítra jedeme domů.

3 komentáře:

  1. Zdravím Alenko, moc rád nahlížím na Váš blog, ale nejsem moc na to komentování. Ale obrázky opravdové zimy mě tak potěšily, že Vás musím moc pochválit za Vaše zprostředkování takové zimy, kterou mám ve vzpomínkách z mladých let. Vidím,že jste si pobyt na horách moc užili a přeji Vám hodně radosti z fotografování a vůbec ze všeho co děláte. HelenaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Helenko, děkuji. Na horách byla nádherná zima, připadala jsem si jako v pohádce.
      Moc jsme si to užili.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda