neděle 7. ledna 2018

661. první týden

První dny v roce 2018 začali smutně. Během svátků nás opustil kamarád a ve středu jsme se s ním rozloučili.
 Celé dopoledne vydatně sněžilo, ale sníh dlouho nevydržel, protože bylo teplo.
 Sešli jsme se na vandrbaráku, abychom zavzpomínali a vypili kalíšek za Křemílka. Obrázky na zdi maloval Křemílek.
Ve čtvrtek odpoledne jsem šla na vadrbarák uklidit. Laďa přidělal nové plátno na promítání a kvůli němu musel přemístit znak ČTU.
 Cestou domů jsem v jednom okně viděla zajímavý vánoční stromeček, neodolala jsem a vyfotila jsem ho.
V pátek ráno mě vytáhnul z postele telefon , prosím můžeš přijít hlídat? 
Než jsem přišla, tak syn očistil zeleninu a nachystal kuře, abych mohla uvařit oběd.
Dostala jsem chuť na čínu se zelím, tak jsem ji v sobotu uvařila. Zbyla mi půlka hlávky zelí, tak jsem v neděli upekla kuře na zelí.
Kuře, zelí, cibule, šťáva z 1/2 citronu, šlehačka, sůl, drcený kmín, koření na kuře, máslo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda