neděle 23. dubna 2017

513. DD nedělní brigáda

Na dnes ráno byla vyhlášena brigáda na úklid naši uniácké základny nebo jak my říkáme vandrbaráku. 
Laďa šel na čas. já se zdržela, musela jsem předat synovi naši princeznu. Od včerejška jsem si ji užívala. Když děda odcházel Karolínka říká: Kam děda jde? Jde na unii uklízet, je tam binec. Fuj tam to smrdí. Kájo nesmrdí, proč by tam mělo smrdět? No je tam binec.
Dělali nám novou střechu a komín, Binec pořádný.
Když jsem přicházela k vandrbaráku už venku jsem viděla jak pracují.
 Přišel se podívat i kamarád po operaci kolene.

Pohled z okna přes umyté okno
 pohled ze střechy
Po práci jsme si zasloužili jedno orosený


10 komentářů:

  1. Byla to makačka, ale když ony jsou záležitosti, které se udělat musí, že! A když je dobrá parta, tak je vše OK.A na závěr jedno orosené je dobrá tečka.
    Hezký den, Alenko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, obdivuji tu vaši partu. Musí to být moc prima! Společné zájmy, společný Vandrbarák, no prostě krása! Měj se moc hezky! Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko jste bezva parta.
    Měj se moc hezky.Z❤

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, je krásné, jak drží vaše parta pospolu. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda