neděle 2. dubna 2017

502. DD Laďa je doma

Ve tři v noci se Laďa vrátil.
Je spokojený a unavený. Shodil 7 kilo.
Pár dárků které dovezl. Hrníčky mi udělaly velkou radost. Panenka je pro Karolínku.
Jedeme se podívat na chatu. Na oběd se zastavujeme v Bludově v restauraci u Kláry. Laďa chtěl malou porci a něco lehkého. Rozhodl se pro pstruha.
Těšili jsme se na kafíčko na balkonu u chaty.
 Zkontrolovala jsem květiny, jak přežily zimu.




Růže a některé keře potřebovali řez a já nenašla zahradnické nůžky, tak jsme zašli k sousedům.

Půjčila jsem si nůžky a vše ořezala.
Výletníci jsou v pořádku. Podvečerní pivko.

18 komentářů:

  1. Alenko toto teda uteklo. Užili jste si pěkný den viď.
    Krásný nový týden. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni opravdu uteklo. Už zase můžu klidně spát.
      Taky ti přeji pěkný týden.

      Vymazat
  2. Teda 7 kilo, to je dost. Zážitky však za to zajisté stály a vzpomínky budou na celý život.
    Krásně ti to na chatě Ali kvete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, zážitků má hodně, ale musí je nejdřív vstřebat. Zatím vím jen útržky.

      Vymazat
  3. Alenka zakaždým keď som čítala tvoj blog som si spomenula na tvojho manžela, že sa dá na takú cestu, aby sa vrátil v zdraví, takže je doma, usmieva sa, ale vyzerá ešte unavený. Príjemný deň prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zito, jsem moc ráda, že už je doma. Prostě v šedesáti potřeboval zjistit, že na to má. Zvládl to, je dobrý.

      Vymazat
  4. Alenko,
    už chyběly zprávy, jak se hoši v daleké cizině mají...
    Je to fešák chlap , vůbec mu 7 kilo nechybí...
    Měj se hezky a užívej si zahrádek...

    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti máš pravdu, sluší mu to. Kamarádka si dnes dělala legraci, že příště pošle mě.

      Vymazat
  5. Alenko, krásně vám to na chatičce kvete.
    Pohodové pondělí a užijte si manžela. :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, kytky opravdu krásně kvetou, dělají mi radost.

      Vymazat
  6. Jsi určitě ráda, že je manžel už zase doma. Dle Tvých příspěvků na blogu, kde prezentuješ dobroty, které vaříš, zcela určitě bude manžel brzy na své váze. Zahrádka a chata se vám pěkně probouzejí do jara.
    Hezké dny přeji.
    Hanka z Podkrkonoší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jsem moc ráda, že už je doma.
      Jaro je tady a začneme zase budovat.

      Vymazat
  7. Je skvělé, že se Ti manžel šťastně vrátil :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Je u vás krásně.Hezké,pohodové dny přej

    OdpovědětVymazat
  9. Laďa vypadá velmi spokojeně. A dárečky jsou příjemné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda