úterý 28. března 2017

496. DD slunečný den

Sluníčko mě vytáhlo zase na zahrádku.
 Na jaře je nejvíc práce. Mám hotový záhon jahod.


6 komentářů:

  1. I mne sluníčko včera vylákalo..A dnešní zjištění- mám záda 😊.. Však oni si zvyknou.. Krásné, sluníčkové dny.Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Jahodovou pyramidu mám také vypletou, ale ještě mám dva záhonky jahod a ty jsou zarostlé. Taková noční můra. Tak snad o víkendu.
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes slunce lákalo jak nejvíc umělo. Byl opravdu hezký den.
    Já jsem se projela na kole. Na zahrádce už pěstuji minimum, takže už se sebou nemusím smlouvat do čeho se pustím dřív. :-) Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Sluníčko nemá chybu, všechny to táhne ven a je déle vidět. Na jahody se snad dostanu zítra a budu myslet na jiné, jak mají hotovo, abych sebou mrskla :-))). Hezké jaro, Kája.

    OdpovědětVymazat
  5. Alenka si šikovná, mne sa do toho veľmi nechce, ale aspon jahody by som mala, aj okná by sa zišli, dakedy rozmýšľam či v paneláku nemajú ľudia viac času na seba. Krásny slnečný deň prajem. Zita

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda