pondělí 13. března 2017

485. DD zahrádka

Frézie už odkvétají.
Dnes byl krásný slunečný den a ten mě vylákal ven. Rozhodla jsem se, že po obědě půjdu na zahrádku. 
Šla jsem přes Kolibu. 
 Překvapily mě tyto cedule. Před rokem to tu nebylo.
Aspoň je to zase udržovaný.

Kolibu si raději oplotili.


V pozadí zasněžené Jeseníky
Na zahrádce už nám to taky kvete.


Pustila jsem se do záhonů květin. Břečťan je už zase až na záhonech zeleniny. Pustila jsem se do jeho stříhání. Udělala jsem aspoň část. Stihla jsem zasít ředkvičky. Za zimu jsem zlenošila, bolí mě celé tělo. Přijeli pro mě mladí. Kája mi navozil kompost na záhony.
Dostala jsem chuť na sladký. Udělala jsem si krupičnou kaši.

7 komentářů:

  1. Pěknou procházkou jsi měla. Na zahrádce už máš krásné jaro.
    Skoro mám chuť si krupičnou kaši taky udělat. Už jsem ji neměla ani nepamatuji.
    Měj hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, krásně Ti to kvete na zahrádce. Pěkně jste si užívali PORTU určitě i následující bál. Posílám pozdrav. Marie

    OdpovědětVymazat
  3. U nás som pozerala na záhon s krokusmi,tie vyjdú ako prvé, ale ešte nič. Ráno námraza na aute. Krupičnú kašu si tiež robievam keď mám chuť na niečo sladké a nič doma nie je. Krasny den prajem.

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko děláš mi krupičnou kaší chutě, ale nemohu to mýmu žlučníčkovi udělt, to je snad jediné jído proti ktrému se bouří a přitom já kašičku šíleně miluji. Dana

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, krásná procházka. Mně na zahradě kvetou zatím jen sněženky. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko už je vše tak nějak veselejší, když se příroda probouzí.. Měj se moc hezky.Z❤

    OdpovědětVymazat
  7. Krupicajdu taky někdy mohu, mívám ji velmi svátečně, tak 2x do roka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda