neděle 29. ledna 2017

462. DD nemoc

V pondělí ráno jsem se probudila ve vysoké horečce. 
Pondělí jsem proležela v polospánku 39°C u mě je skoro bezvědomí.
Karolínka taky onemocněla.
První dva dny nemoci jsem opravdu celé proležela. Ve středu onemocněl i Laďa a já musela začít fungovat. Horečka klesla, ale stále jsem se necítila dobře. 
Pustila jsem se do tvoření dárku pro švagrovou k šedesátinám. Rozhodli jsme se pro fotoknihy.
Dělám dvě, do svatby a po ní. Musí být do pátku odeslaná aby do narozenin byly vytisknutý.
Postupně onemocněli i mladí.
28. ledna jsme s mladýma měli jet na čtyřdenní dovolenou na hory, na chatu Paprsek. Dovolenou nejdřív zrušili mladí a když Laďa přišel s horečkou, tak jsme ho museli zrušit taky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda