neděle 1. ledna 2017

451. DD je tu Silvestr

Opravdu krásný den. 
|Dopoledne jsme byli tři. Přema měl akci v Šumperku a tak doma přespal. Už je to dávno, co jsme měli možnost si popovídat. Odjel už před obědem.
Dostala jsem velkou chuť na ovar, tak jsem honem zaskočila do masny, koleno měli jen uzený, ale to nevadí. Po obědě jsme šli na procházku na rozhlednu na Háj.
Jana měla službu v pokladně a hlavně jsem slíbila, že přijdeme. 
Pořádně jsem funěla.
Nahoře na rozhledně jsem byla poprvé, protože vždy byla mlha když jsme tam byli.
 Praděd byl pěkně vidět, ale město bylo v oparu


 Konec služby, zavřeli jsme rozhlednu a buchli šampaňské.

 V podvečer nám dovezli princeznu. Je nachlazená, tak šla brzo spinkat.
O půlnoci ji probudily rachejtle. Babi bojím. Tak jsme se z okna dívali na ohňostroj u radnice. Potom šla zase spát.

4 komentáře:

  1. Alenko pěkně jste si den užili. Pokladní na rozhledně to by se mi líbilo. Měj se moc hezky. Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, byl to krásný den. Rozhlednu má na starosti Klub českých turistů a v pokladně se střídají. Kamarádka měla službu na Silvestra.

      Vymazat
  2. Hůlky na chůzi mám taky, ale v poslední době jsem chodila bez nich. Rozhledna je pěkně vysoká, taky bych hodně funěla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do kopce bych se bez nich nevyškrabala. Pořádně jsem funěla.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda