sobota 17. prosince 2016

443. DD zpívání pod stromečkem

Třetí pátek v měsíci prosinci, to znamená že máme zpívání pod stromečkem.
Nachystala jsem jako každý rok chlebíčky s krabí pomazánkou a třenou nivu na jednohubky. Každý něco donese. Někdo chlebíčky, někdo cukroví, ovar, zeleninu a jiné.
Nachystala jsem 5 balíčků do tomboly. Někdy to jsou hlouposti, nebo dárky na pobavení, ale i pěkné zajímavé dárky. Nachystala jsem od všeho něco. Dárky dáme pod stromeček. Koupíme si za symbolickou cenu lístky do tomboly a pak se losuje.

 Taky se bavíme a zpíváme
 Kamarádka mě nazdobila.

2 komentáře:

  1. Pěkná oslava, šla bych taky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fajn, před svátky chvilku posedět a pobavit se s kamarády.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda