úterý 29. listopadu 2016

432. DD malé věnce

V noci jsem přemýšlela o věncích a dostala jsem další inspiraci a tu jsem hned realizovala na malých věnečcích.
Obývák máme spojený s kuchyní a jsou tu tři okna. Malé věnečky budou na krajních.

Velký bude na prostředním okně. 
Rozhodla jsem se, že v něm nebudu pokračovat, ale udělám jiný podobným stylem jako malé věnečky. Klárka mě přesvědčila, že mám dodělat ten začatý, že bude pěkný. Tak dám na ni a zítra se do něj pustím.

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Pavli děkuji. Na okně vypadají dobře.

      Vymazat
  2. Tuhle barevnou kombinaci miluju, je to jemné a luxusní.

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko ty se ti moc povedly. Jsou moc pěkné. Kombinaci barev máš parádní. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni děkuji. Na okně vypadají dobře. Barva mě potěšila, vypadají líp než jsem počítala.

      Vymazat
  4. Ali, moc a moc povedené věnečky, hezky si to ladíš :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi šikulka pracovitá, tolik věnečků. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda