pondělí 16. listopadu 2015

232. DD rodina

Dnes dopoledne mi volala neteř, že v Bedřichově je do 15,00 vypnutá elektrika, tak jedou do Šumperka a kam jim doporučím jít na oběd. Kosek od našeho je Koruna, tak jsme šli tam.
Míla s vnučkami a dcerou
Konečně jsem sehnala časopi s háčkovanými ozdobami, který jsem viděla u Ježurky.
Na nádraží Praha Smíchov je stánek antikvariátu. Koupila jsem si tam knížku do vlaku.
Ukázka z francouzké kuchařky, kterou mi daroval Mirek.
V neděli jsme oslavili Přemkovi narozeniny. Bohužel děvčata nemohla.

2 komentáře:

  1. Alenko, krásná fotka s krásným úsměvem. Taky doufám, že jste se dobře najedli a hurá do vánočních ozdob, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, když jsem viděla jak ti to jde, tak neodolám a zkusím to.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda